דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייצוג חשודים בעבירות מין 

מאת    [ 04/03/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2689 פעמים ]


עבירות מין הן עבירות שקשורות במיניות, אלה הן עבירות שכרוכות במגע פיזי, בדיבורים פוגעים עם הקשר מיני, הצגת מראות מיניים לאדם אחר ועוד. רוב עבירות המין מוגדרות בחוק העונשין והעבירות שלא נכללות בו מוגדרות בחוק למניעת הטרדה מינית.עבירות מין הן בין היתר אונס, בעילה אסורה בהסכמה, מעשה סדום, מעשה מגונה ומעשה מגונה בפומבי.

 

דרגות שונות של עבירות מין

עבירות מין נחלקות לכמה דרגות ונמדדות על פי חומרתן, למשל : בעילת קטין מתחת לגיל ההסכמה, אונס, מעשה סדום ועבירות מין שמבוצעות בתוך המשפחה הן עבירות עליהן העונשים חמורים יותר בעוד שעבירות מין שנחשבות הטרדה מינית הן בדרגת חומרה קטנה יותר ועל כן הענישה היא בהתאם. כמובן שכשעבירות מין אלו מלוות בניצול מרות, איומים או אלימות הן מקבלות דרגת חומרה גבוהה בהרבה ונידונות גם בהתאם.

 

דוגמאות מהחיים

קחו לדוגמא את י', בחור משכמו ומעלה שרק עתה סיים צבא והכיר דרך ידידה משותפת את ד', נערה יפה ואינטליגנטית שהציגה את עצמה כבת 18 כשהיא למעשה בת פחות מ- 14.

ד' היא נערה מפותחת לגילה וניתן היה בקלות לחשוב שהיא אכן בת 18 וכך קרה שלאחר היכרות קצרה הם החלו לקיים יחסי מין מלאים בהסכמה.

עד מהרה גילו הוריה של ד' על מערכת היחסים וכשהבינו את הפרשי הגילאים ואת טיב היחסים, פנו למשטרה והתלוננו על אונס.

 

מקרה כזה יכול לקרות לכל אחד. אתם יכולים לצאת לדייט נהדר שנגמר במיטה אך לא לרצות יותר מכך ולמצוא את עצמכם מואשמים באונס או מעשה מגונה. אתם יכולים לצחוק עם הבחורה הסחבקית בעבודה שאוהבת לפלרטט ולפלוט מילה עם קונוטציה מינית ולהיות מואשמים בהטרדה מינית, זה קורה כל הזמן ליותר אנשים משדמיינתם וזה יכול לקרות גם לכם.

 

מדוע שכירת עו"ד המתמחה בתחום עבירות המין חשובה ?

ייצוג משפטי בתחום עבירות מין שונה מאוד מייצוג משפטי בתחומים אחרים משום שקיימים הרבה תחומים "אפורים" שדורשים טיפול כבר משלבי ההתחלה בו אדם מואשם בעבירת מין.

למשל : קיום יחסי מין עם נערה צעירה בהסכמתה, הערה "חברית" שפגעה והפכה להטרדה מינית, קיום יחסי מין בין מורה ותלמיד, דייט שנגמר ביחסי מין בהסכמה אך לאחריו הועלו האשמות של אונס וכדומה.

ייצוג משפטי מקצועי בתחום עבירות מין נועד לצמצם נזקים, להמעיט את חשיבות המקרה ולאיסוף והצגת ראיות שיסייעו בכל שלבי החקירה, האישום והמשפט.

 

על ביצוע עבירות מין נידונים הנאשמים בעוון עבירות פליליות, העונש על עבירות אלו הוא מאסר, כמו כן רשאי הקורבן לתבוע את הנאשם בתביעה אזרחית לשם פיצויים כספיים.

הרשעה בתחום עבירות מין הן לא רק עונש של תקופות מאסר, הגבלות לאחר תקופת המאסר, עבודות שירות והפסד כספי גדול, הן גם כתם לכל החיים.

מורשעים בעבירות מין "מוכתמים" לכל חייהם, הם מוגבלים בעבודות, במגורים ובפעולות יום יומיות ועל כן מזעור העבירה בשלב ראשוני יכול להיות גורם מכריע בהמשך ההליך כולו.

נוגה ויזל עורכת דין פלילי . נייד : 052-3295296 אתר המשרד : http://nogawiesel.com/ רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב *********** המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד. ***********




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב